Als inefficiëntie je verhuurproces belemmert
Herken je deze uitdagingen in je factureringsproces?
Als je de verhuur van werkruimtes en kantoren beheert met OfficeRnD, weet je hoe tijdrovend en foutgevoelig het facturatieproces kan zijn. Denk aan het handmatig invoeren van facturen, bijwerken van klantgegevens en verwerken van betalingen. Onze slimme koppeling stroomlijnt dit proces.
Door bedrijfskritische data te synchroniseren, blijven beide systemen altijd actueel. Bovendien automatiseert de koppeling dubbel werk, handmatige handelingen en terugkerende taken. Dit vermindert fouten en bespaart je veel tijd.
Tweezijdige synchronisatie
De OfficeRnD-koppeling zorgt voor de gegevensuitwisseling tussen beide softwareapplicaties. Omdat de koppeling in twee richtingen werkt komen wijzigingen in OfficeRnD ook automatisch in Exact Online, en omgedraaid. Waar je ook gegevens invoert of wijzigt, beide systemen blijven up-to-date.
Wat synchroniseert de koppeling?
Contactgegevens: naam, adres, telefoonnummers, e-mailadressen en debiteurennummers
Productinformatie: artikelcodes, omschrijvingen, prijzen, kenmerken en financiële instellingen
Factuurgegevens: datums, bedragen en productinformatie
Betaalstatus: factuurbedragen, datums, vervaldatum, openstaand saldo en betaalstatus.
Optimaal factureringsproces
De slimme koppeling synchroniseert de data en het automatiseert het hele factureringsproces. De belangrijkste functies zijn:
- Synchroniseert data in beide systemen (OfficeRnD en Exact Online).
- Stroomlijnt het factureringsproces.
- Maakt en verstuurt automatisch periodieke facturen.
- Boekt ontvangen betalingen automatisch en werkt de betaalstatus bij.
- Stuurt betalingsherinneringen wanneer nodig.
Direct inzetbaar
Deze koppeling, ontwikkeld in samenwerking met een registeraccountant, heeft zich jarenlang in de praktijk bewezen en is direct inzetbaar!
Schaalbaar
Dankzij de onderliggende schaalbare softwarearchitectuur kunnen wij makkelijk bedrijfsspecifieke functies voor je toevoegen. Zo groeit het met je bedrijf en markt mee.
Maximale uptime
Een storing of fout, zoals een instabiele internetverbinding, overbelasting van de server of invoerfouten, kan je bedrijfsvoering ernstig verstoren. Daarom is onze koppeling voorzien van een controle- en foutafvangmechanisme. Het spoort proactief fouten op en detecteert storingen. Als er toch een incident optreedt, is er een herstelmogelijkheid. Dit maximaliseert de uptime van je bedrijfskritische software en draagt bij aan een stabiele bedrijfsvoering.
Beveiligd
Bij data-uitwisseling is het belangrijk dat het op een veilige wijze plaatsvindt. Onze koppeling is ontwikkeld op basis van security by design. De beveiligingsmaatregelen die we toepassen houden jouw bedrijfsgegevens optimaal beschermd. Bovendien helpt het je voldoen aan wet- en regelgeving op het gebied van gegevensbescherming en privacy.
Kosten
Wij bieden de koppeling aan als een SaaS-dienst en kunnen deze direct voor je implementeren. Met het abonnement heb je het complete pakket inclusief hosting en softwareonderhoud. Je hebt er geen omkijken naar.
Voordelen
Wat levert de koppeling voor je op?
Snelle start
- De koppeling is direct beschikbaar.
Schaalbaar
- Makkelijk uit te breiden zodat het mee kan groeien met de werkwijze van jouw bedrijf.
Tijdsbesparing
- Geen handmatige invoer meer nodig.
Elimineert handmatige handelingen
- Geen dubbel werk of handmatige taken meer zoals het aanmaken, versturen en verwerken van periodieke facturatie en betalingsherinneringen.
Tweezijdige synchronisatie
- Dankzij bidirectionele koppeling blijft data in beide systemen actueel.
Maximale efficiëntie
- Automatiseert het factureringsproces, van het aanmaken van facturen tot het versturen van betalingsherinneringen.
Crisisbestendig
- Bevat het ingebouwde controle- en foutafvangmechanisme voor proactieve fout- en foutopsporing.
Beveiligd
- Op basis van het strikte beveiligingsbeleid.
Foutreductie
- Minimaliseert menselijke fouten in de administratie, zoals verkeerde betalingsboekingen of het sturen van onterechte betalingsherinneringen.
Ander boekhoudprogramma?
Naast Exact Online kunnen wij OfficeRnD ook voor je koppelen aan andere boekhoudprogramma’s zoals e-Boekhouden.nl, Moneybird en SnelStart.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw boekhoudsysteem?
Neem dan contact op via ons contactformulier voor een gratis consult.
Voorbeeldproject
Benieuwd naar hoe anderen deze koppeling gebruiken? Bekijk ons project voor UwDigitaleBoekhouder.nl B.V.
Klaar om te starten?
Wil jij je productiviteit en winstgevendheid verhogen en tegelijk kosten besparen? Wacht dan niet en neem vandaag nog contact op!
Wil je ontdekken hoe wij jouw verhuurproces kunnen optimaliseren?
Vul het contactformulier in en wij plannen graag een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek met je in.